کنترل و اتوماسیون سیستم توزیع قدرت الکتریکی

40,000 تومان
تعداد صفحه : 15
حجم فایل : 400 KB
فرمت فایل : Word

لینک دانلود بعد از اضافه کردن پروژه به سبد خرید و پرداخت آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

توضیحات

کنترل و اتوماسیون سیستم توزیع قدرت الکتریکی

هزینه زمان برای روال تعویض، به خصوص postfault سوئیچینگ
هزینه تعمیرات در پی شکست و خسارت
هزینه انرژی برای گسل و سایر قطع های ناخواسته
هزینه محدودیت های مورد نیاز برای عملکرد، گاهی اوقات پرداخت شده به مشتری و گاهی اوقات به یک مقام دولتی
هزینه های انرژی برای هر مشتری به دور از تامین ابزار در موارد با کیفیت غیر قابل قبول هنگامی که هر سه هزینه در نظر گرفته است.

ما می توانیم در هزینه های چرخه زندگی که در آن:

چرخه زندگی هزینه = هزینه های سرمایه + هزینه های نصب +ارزش حال هزینه های درآمد،

که پس از آن میتواند به حداقل رسانده شود تا اقتصادی ترین راه حل را در اصطلاحات کلی در نظر بگیرد ما نیز می توانیم  اتوماسیون را تحت تاثیر بررسی هزینه های چرخه زندگی قرار دهیم. ما در فصل بعد نشان می دهیم که اتوماسیون چگونه می تواند تحت تاثیر هزینه های درآمد قرار گیرد.

۳٫۳ شبکه های توزیع فشار ضعیف

برای بسیاری از مشتریان، شبکه توزیع LV لینک نهایی در زنجیره ای برق است، زیرا بین توزیع فرعی و مشتری متصل می باشد. از آنجا که اکثر مشتری های شبکه MV، آب و برق ایجاد می شود
تمایل به بررسی کنترل شبکه های MV و به رسمیت شناختن و توجه به کنترل توسعه یافته شبکه های LV می تواند از مزایای آن باشد. مانند شبکه MV ، شبکه های LV ممکن ، بالای سر یا مخلوط است. در حالی که مسیریاتی از کابل و یا خطوط هوایی شبکه MV همیشه بحرانی به نظر می رسد.

به دلیل عملکرد خود تنها بین پستهای اتصال، مدارات LVبه طور معمول در امتداد خیابان ها که در آن مشتریان متصل به آن قرار دارند روت.با توجه به بار ، LV شبکه توزیع می تواند به تک فاز یا سه فاز تبدیل شود اگر بارهای تک فاز (معمولا به۱۰ KVA)، سپس باید توسط یک هادی به بازگشت بی طرف، که معمولا توسط ارتینگ یک نقطه از سیم پیچ ثانویه از توزیع ترانسفورماتور ارائه شده است  نصب، مشتری می تواند توسط یک هادی جدا از زمین صورت گیرد که جسم اتصال خنثی (جداگانه خنثی و زمین، و یا SNE )و یا توسط یک هادی(ترکیب خنثی و زمین، و یا CNE). شبکه های LV سه فاز هستند بنابراینبه طور معمول چهار سیم (سیستم CNE)یا پنج سیم( سیستم  (SNE مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم های توزیع شبکه، MV 145

یک بار حلقه متصل به بار درب بعدی در پست  دیده می شود که یکی از این سرویس های اتصال به خط توزیع سه فاز به طور معمول سه بارهای تک فاز را تامین می کند نقطه به طور معمول بین دو پستهای باز شده است با استفاده از مجموعه ای از LV قطع لینک ها در سطح بالای قطب باز گذاشته شده است.

سیستم های توزیع شبکه MV

برای سوئیچ  یدکی عملیات از راه دور باید،  RTU در پستهای توزیع، دو خروجی دیجیتال (یکی برای عملیات نزدیک ویکی برای عملیات باز) تعبیه گردد. تعویض دستگاه نشان دهنده نشانه ای از راه دور از تابلو می تواند ارائه شده برای نظارت بر وضعیت دستگاه سوئیچینگ باشد.  برای قطع کننده مدار نصب شده با مجموعه ای از تماس های کمکی، به شمار مشکلی نیست، اما نشانه ای از راه دور فیوز می تواند مشکل تر باشد. این به این دلیل است که فیوز می تواند دو نوع متفاوت عمل کند. اینها نشانه های محلی با استفاده از یک شاخص بصری هستند، به عنوان مثال:
یک دیسک در داخل بدنه فیوز وجود دارد، در صورتی که فیوزنشانه پاره شود، ……..