چیلر و عایق بندی ساختمان

50,000 تومان
تعداد صفحه : 35
حجم فایل : 330 KB
فرمت فایل : Word

لینک دانلود بعد از اضافه کردن پروژه به سبد خرید و پرداخت آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

توضیحات

چیلر و عایق بندی ساختمان

مقدمه:
این مبدلها در چیلرهای صنعتی، مسکونی و چیلرهای جذبی به عنوان اواپراتور و کندانسور استفاده می‌گردند. در اواپراتورها از سیال آب، مخلوط آب با اتیلن گلیکول و مخلوط آب با پروپیلن گلیکول میتوان استفاده کرد. در چیلرهای با کندانسور آبی، استفاده از این مبدلها به عنوان کندانسور باعث افزایش راندمان، کاهش فشار کارکرد و کاهش ضریب رسوب پذیری می‌گردد.
موارد استفاده مبدل های صفحه ای دانفوس در سیستم های تبرید به شرح ذیل می‌باشند:
۱- اواپراتور نوع انبساط مستقیم
۲- کندانسور جهت دفع حرارتی از دستگاه
۳- دی سوپر هیتر به عنوان سرد کننده گاز خروجی کمپرسور و کاهش ابعاد کندانسور در دستگاه
۴- اکونومایزر یا سابکولر جهت انتقال حرارت خط ساکشن و خط مایع و افزایش راندمان دستگاه

هیت پمپ

در سیستمهای هیت پمپ از این مبدلها به عنوان کندانسور یا اواپراتور استفاده می‌گردد. در این دستگاه ها گرمایش آبگرم مصرفی مورد نیاز ساختمان نیز توسط این مبدلها تأمین شده و جهت مصرف استفاده می‌گردد
اویل کولر صفحه ای دانفوس مبدلهای صفحه ای جوشی به دلیل ابعاد و وزن کم، راندمان بالا و فشار عملکرد و تست بالا تر در پروسه های صنعتی مختلف نظیر صنایع هیدرولیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. روغن های صنعتی در دو نوع حلال و غیرحلال می‌توانند استفاده شوند. سیال خنک کننده میتواند آب یا مبردهای مختلف باشد. جهت کنترل دمای روغن بهتر است از شیر سه راهه ترمو استاتیک در مدار آب خنک کننده استفاده شود و با کنترل دبی آب خنک کننده، دمای خروجی روغن ثابت می‌ماند.

چیلر

انواع چیلرهای تراکمی شامل:
تک کمپرسور ۳ الی۶۰ تن دو کمپرسور ۱۰ الی۱۲۰ تن سه کمپرسور ۶۰ الی ۱۸۰۲ تن – دو مداره و سه مداره
چهار کمپرسور ۶۰ الی ۲۴۰ تن
– دو مداره و سه مداره گروه گروه کارخانجات ساران، در تولید چیلرهای تراکمی، از انواع کمپرسورها شامل پیستونی بسته(Hermetic)، نیمه بسته(Semi Hermetic) و یا‌‌ حلزونی (Scroll)، استفاده می نماید که این کمپرسورها، ساخت معتبرترین سازندگان کمپرسور در دنیا، نظیر کوپلند آلمان می باشند.
کلیـــــه تجهیــــــزات کنترلی، شیــــــرآلات و ادوات برقی مورد استفاده در این چیلرهای تراکمی، از معتبر ترین سازندگان خارجی نظیر TELEMECANIQUE، CASTEL،JOHNSON CONTROL ،ALCO ،SAGINOMIA تهیه می شوند. اواپراتورها وکندانسورهای آبی مورد استفاده در چیلرهای تراکمی، یکی از انوع پوسته – لوله و یا صفحه ای می باشد که ساخت مبدل پوسته – لوله در داخل مجموعه ساران انجام می شود، ولی مبدلهای صفحه ای مورد استفاده در چیلرهای تراکمی، از سازندگان معتبر خارجی تهیه می شوند.
از ویژگیهای مهم دستگاههای چیلر تراکمی ساران، امکان بهره گیری از سیستم های کنترلی خاص مانند PLC و کنترل اطلاعات دستگاه از راه دور می باشد. درصورت نیاز به استفاده از چیلرهای تراکمی درمحیطهای صنعتی، شرکت ساران با کسب تجربه حضور درچندین پروژه صنعتی، و داشتن کارنامه ای موفق دراین زمینه، می تواند چیلر تراکمی متناسب با عملکرد مورد نیاز کاربران تولید نماید.
چیلر تراکمی اسکرو چیلر تراکمی اسکرو شرکت ساران، امکان ارایه محصولی برتر و متمایز را در میان انواع مشابه، برای این واحد تولیدی به وجود آورده است. این چیلرهای تراکمی اسکرو، از ظرفیت های ۵۰ الی۵۶۰ تن، و در دو نوع کندانسور آبی و هوایــــی (مجـــــزا و یکپــارچه) در ۴ تیپ با انـــواع مبـردهـــای R-22، R407c و R134a (طبق درخواست خریدار) تولید می شوند. انواع چیلرهای تراکمی اسکرو ساران شامل:
تک کمپرسور۵۰ الی ۱۴۰ تن  دو کمپرسور ۱۰۰ الی ۴۸۰ تن سه کمپرسور ۱۵۰ الی ۴۲۰ تن دومداره و سه مداره چهار کمپرسور ۲۰۰ الی۵۶۰ تن دو مداره و چهار مداره لازم به ذکر است که شرکت ساران، بنا به درخواست خریدار، توانایی ساخت چیلرهای تراکمی اسکرو با ظرفیت بالاتر را نیز دارد. کمپرسورهای مورد استفاده در چیلرهای تراکمی اسکرو، از نوع مارپیچ می باشد، که از شرکت Bitzer آلمان و یا دیگر تولید کنندگان معتبر کمپرسورهای فریونی در جهان تهیه می شوند. کلیه تجهیزات کنترلی، شیرآلات و ادوات برقی مورد استفاده در چیلرهای تراکمی اسکرو، از معتبرترین سازندگان خارجی نظیر TELEMECANIQUE، CASTEL،JOHNSON CONTROL ،ALCO ،SAGINOMIA تهیه می شوند. اواپراتورها وکندانسورهای آبی مورد استفاده در چیلرهای تراکمی اسکرو، یکی از انوع پوسته – لوله و یا صفحه ای می باشد که ساخت مبدل پوسته – لوله در داخل مجموعه ساران انجام می شود. ولی مبدلهای صفحه ای مورد استفاده در چیلرهای تراکمی اسکرو، از سازندگان معتبر خارجی تهیه می شوند. از ویژگیهای مهم چیلرهای تراکمی اسکرو، امکان بهره گیری از سیستم های کنترلی خاص مانند PLC و کنترل اطلاعات دستگاه از راه دور می باشد.