پروژه داروخانه به زبان #C به همراه داکیومنت

150,000 تومان
تعداد صفحه : 45
حجم فایل : 4 MB
فرمت فایل : Word & Visual Studio

توضیحات

پروژه کامل داروخانه به زبان #C

 

این پروژه کامل ، شامل سورس به زبان #C و پایگاه داده SQL ، داکیومنت کامل و پاورپوینت میباشد که طبق اصول برنامه نویسی سه لایه طراحی و کد نویسی شده است.توجه : در صورت درخواست تغییر در هرقسمت از سورس پروژه و یا داکیومنت با ما تماس بگیرید.

فهرست مطالب

فصل اول
مقدمه
بررسی سیستم نرم افزاری
فصل دوم
تجزیه و تحلیل سیستم

  1. فرم ورود دارو
  2. فرم فروش
  3. فرم گزارش گیری

امکان سنجی
موجودیت ها در طراحی
نمودارها
نمودار ER

  1. موجودیت فرم ورودی
  2. دارو
  3. فرم فروش
  4. فرم گزارش گیری

فصل سوم
پایگاه داده

  1. جدول فرم ورود
  2. جدول فرم فروش
  3. جدول دارو

فصل چهارم
SQL
آشنایی با SQL
حوزه و وسعت
واژه های کلیدی
دستور بازیابی داده ها
دستورات عملیات روی داده ها
دستورات تراکنش داد ها
دستورات تعریف داده ها
دستورات کنترل داده ها
معایب اس کیوال
زبانهای مشابه اس کیو ال
فصل پنجم
فرم لاگین
فرم ورود دارو
فرم فروش دارو
فرم کزارش گیری

قسمتی از داکیومنت:

چکیده
با توجه به اینکه در جامعه امروز کامپیوتر در تمامی عرصه ها نفوذ کرده و به عنوان ابزاری کارآمد در جهت تسریع و انجام دقیق و درست کارها به حساب می آید بحث اتوماسیون کردن در تمامی سطوح مطرح می شود.
با اتوماسیون بسیاری از مشکلات سیستم های قبلی از بین خواهند رفت که از این مشکلات می توان به حجم بالای اوراق مربوط به پرسنل و سیستم ، سخت بودن دسته بندی این مدارک، خستگی از کار های دستی ، خطای انسانی در تکمیل اوراق و …. اشاره کرد.
با توجه به مشکلات اشاره شده این پروژه در جهت اتوماسیون سازی داروخانه نگهداری دارو و کمک به این بخش در جهت انجام کارها و نگهداری حجم عظیم اطلاعات مربوطه نوشته شده است.

مقدمه
شاید برایتان پیش آمده باشد که دیده باشید در بیشتر ادارات و مکانها اعم از اداری و یا تجاری محلی را به عنوان بایگانی در نظر میگیرند که حجم زیادی از پرونده های مالی و پرسنلی در آن نگهداری می شود و مطمئنا این امر خود موجب صرف هزینه خواهد شد.
نگهداری از اوراق برای سالهای زیاد امری سخت و چه بسا غیرممکن است . حال در نظر بگیرید که قرار باشد گزارشات مالی و یا آماری نیز از این اوراق تهیه شود که خوب مطمئنا زمان زیادی را می طلبد.

نحوه تولید برنامه:

اولین فرم نرم افزار فرم لاگین می باشد. همانطور که در شکل ملاحظه می کنید فرم دارای دو فیلد ورود اطلاعات و دو دکمه ورود و خروج می باشد.
با وارد کردن نام کاربری  adminو رمز عبور ۱۲۳ که به طور پیش فرض در پایگاه داده تعیین شده است و فشردن کلید ورود می توانید وارد محیط اصلی برنامه شوید. طرز کار دکمه ورود بدین صورت می باشد که اطلاعات وارد شده در دو فیلد نام کاربری و رمز عبور را گرفته و توسط تابعی که برای آن تعریف شده است اطلاعات را با پایگاه داده مقایسه می کندو طرز کار تابع بدین صورت بوده که در صورت صحیح بودن نام کاربری و رمز مقدار ۱ را برای تابع فرستاده و در غیر این صورت مقداری منفی برمی گرداند. چنانچه اطلاعات نادرست وارد شود با پیغام زیر روبرو خواهیم شد:

و در صورت صحیح بودن فرم اصلی فراخوانی می شود. برای خروج از نرم افزار نیز می توان از کلید (خروج) استفاده نموند.