پردازش تصویر براساس منطق فازی (مشکک) با استفاده از دستگاه پردازشگر گرافیکی

50,000 تومان
تعداد صفحه : 14
حجم فایل : 39 KB
فرمت فایل : Word

لینک دانلود بعد از اضافه کردن پروژه به سبد خرید و پرداخت آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

توضیحات

پردازش تصویر براساس منطق فازی (مشکک) با استفاده از دستگاه پردازشگر گرافیکی

چکیده:

این مقایسه به معرفی یک موازی سازی پردازش تصویر را  براساس منطق فازی با استفاده از واحد پردازشگر گرافیکی می پردازد. با استفاده از یک NVIDI sno ultra یک روند بهبود در سرعت زمان ۱۲۶ می تواند برای بدست آوردن ضلع (لبه) فازی با ایجاد پردازش سریع آن حاصل شود. CPU می تواند ۴۲ کادر را در هر ثانیه بر تفکیک تصویر ۴۸۰ × ۶۴۰ پردازش کند بنابراین ۳۰۷۲۰۰ دریافتگری در هر کادر می کند با یک بهبود سرعت محاسباتی در طی ۲ مرتبه از مقدار زمان بیشتری می تواند در اینصورت های بصری کامپیوتر با سطح بیشتر اختصاص داده شود. این راه حل CPU با استفاده از ساختار دستگاه یکنواخت محاسباتی NVIDIA بیان می شود

.
لغات اصلی: واحد پردازشگر گرافیکی، پردازش تصویر فازیف استخراج ضلع و بسته فازی، ساختار دستگاه یکنواخت محاسباتی:

مقدمه:
استخراج لبه (ضلع) یک روش بسیار محدود مورد استفاده در پردازش تصویر و تصویر نمایی کامپیوتر می باشد. الگوریتم های زیادی برای انجام این کار با یک محدوده وسیعی از پیچیدگیهای محاسباتی و عملکرد محاسباتی وجود دارند. روشهای عادی شامل شالوده (هسته) کانولوشن، prewitt و sobel و ردیاب لبه canny می باشند. لبه ها اغلب به عنوان اطلاعات کم برای یک پردازش زیادتر مثل تشخیص یا قطعه بندی کردن استفاده می شوند.
بعضی از الگوریتم های جدیدف نقاط قدرت پردازش تصویر و منطق فازی را ادغام نمودند این الگوریتم ها یک محدوده وسیعی از برنامه های کاربردی از جمله بزرگنمایی و بسط تصویر، استخراج لبه، قطعه و تنظیم تضاد در بر گرفتند مدل آشکارسازی لبه براساس منطق فازی همان استنباط فازی تحت تدثیر عملگرد الز نامیده می شود این مدل از سوی روسو و راهپون طرح شد. این الگوریتم، ۸ روکش لبه یکنواخت می نماید. حتی با الگوریتم های ساده، مقدار زیادی عملیات مورد نیاز برای انجام آشکارسازی چند کادر در هر ثانیه ترکیب می شود. یک تفکیک پردازش براساس واحدهای پردازشگر گرافیکی و ساختار دستگاه یکنواخت محاسباتی NVIDIA ارائه می شود. در حالیکه عملیات در این مقاله بر آشکار سازی لبه همانند اجرای موازی یک سیستم استنباط فازی واحد برای چند ورودی مختلف متمرکز می باشند، اما تفکیک CPU می تواند براحتی برای پردازش یک محدوده وسیعی از عملیات پردازش دسته ای که از Mandani FIS استاندارد استفاده می کنند، تغییر یابد. توسعه وسط سیستم در بخش بهدی بررسی می شود. باید عنوان شود که ما می توانیم هر روش پردازش تصویر براساس منطق فازی را اجرا نمائیم. ما برای بیان ساختار CPU پیسنهاد شده با استفاده از FIRE نمی باشد بلکه ارائه چارچوب برای اجرای موازی منطق فازی براساس پردازش تصویر می باشد چند سخت افزار که راه های FIS را سرعت بخشیدند برای بهبود سرعت پردازش بوجود آمدند برای مثال FPGA و VLSI؛ هر چند که بخش عمده ای از آنها مربوط به کنترل فازی می باشد نه پردازش تصویر.