بررسی تاثیر تبلیغات بازرگانی بر فروش بیمه های استان گیلان

65,000 تومان
تعداد صفحه : 60
حجم فایل : 320 KB
فرمت فایل : Word

لینک دانلود بعد از اضافه کردن پروژه به سبد خرید و پرداخت آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

توضیحات

پروژه دوره کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی 

بررسی تاثیر تبلیغات بازرگانی بر فروش بیمه های استان گیلان
بخشی از مقدمه
در نگرش سنتی کسب وکار ، فرآیند خرید و فروش کالا و خدمات با ” پول” رقم می خورد اما اکنون این نگرش کارایی خود را از دست داده است و “احترام ” یا مشتری مداری به عنوان محور فعالیت سازمان ها و الزام بقای آن ها مورد تاکید و توجه قرار گرفته است. به طوری که طی دهه گذشته ،در سایه رویکرد های جدید مدیریتی ، نقش و اهمیت مشتری ، تصاعدی رشد کرده است و دیگر حدی برای مشتری مداری وجود ندارد.(ماهنامه جهان سیر،۱۳۷۴)

خطر یا ریسک به عنوان  یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره  و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات  کاهش دامنه  خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین را در خود ارضاء می نمود که نمونه های آن بسیار زیاد است.مثلآ برای محافظت خود از سرما از پوست حیوانات شکار شده استفاده می نمود و نسل به نسل این یا فته ها را تکمیل نموده و انتقال داده است.ولی مقتضیات زمانی بشر امروز با آن زمان تفاوت دارد .پیشرفت جوامع به خودی خود خطراتی را به همراه می آورد که انسان را ناچار به محافظت از خود در مقابل آنها می نماید.نمونه آن پدیده  انقلاب صنعتی و  پیامدهای بسیار آن می باشد.
 فهرست مطالب
چکیده         
                                                                                                   

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه                                                                                                                               تعریف مسئله و بیان مو ضوع تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
فرضیات تحقیق
اهداف تحقیق
متغییرهای تحقیق
نوع و روش تحقیق
ابزار تحقیق
جامعه آماری
روش تجزیه و تحلیل
واژگان کلیدی

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق(بررسی متون)

مقدمه
تعاریف
تاریخچه تحقیق
اصل نفع بیمه
اصل حسن نیت
اصل غرامت
اصل جانشینی
تقسیم بندی انواع بیمه
بیمه های اجتماعی
بیمه های تعاونی
بیمه های بازرگانی
تبلیغات و آگهی ها
تبلیغات بازرگانی
اهداف تبلیغات بازرگانی
اصول تبلیغات
شرایط اثربخشی تبلیغات
اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات
مزایای تبلیغات
بازاریابی بیمه های زندگی
مکعب بازار
عوامل تشکیل دهنده بازار
بازار آگاه
بازار ناآگاه
قابلیت جذب بازار
اهداف بازاریابی
تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی
شیوه های تماس
فرم پیشنهاد
مدل های شکل گیری رضایت مشتری
مدل شاخص های رضایت مشتری درآمریکا
مدل شاخص های رضایت مشتری در اروپا      
فصل سوم: روش اجرایی تحقیق
مقدمه
تحولات بیمه های زندگی بین سال های۱۳۷۲-۱۳۷۶
تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۳
تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۴
تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۵
تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۶
روش بررسی میدانی
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
مقدمه
توصیف متغییرهای تحقیق
جنسیت
سن
میزان تحصیلات
روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسشنامه
آزمون فرضیه نسبت ها
استدلال فرضیه شماره یک
آزمون فرضیه شماره یک
استدلال فرضیه شماره دو
آزمون فرضیه شماره دو
استدلال فرضیه شماره سوم
آزمون فرضیه شماره سوم
استدلال فرضیه شماره چهارم
آزمون فرضیه شماره چهارم
استدلال فرضیه شماره پنجم
آزمون فرضیه شماره پنجم
استدلال فرضیه شماره ششم
آزمون فرضیه شماره ششم
فصل پنجم:روش اجرایی تحقیق
مقدمه
توصیف یافته های تحقیق
نتایج مربوط به متغییرهای جمعیت شناختی
نتایج مربوط به فرضیه های تحقیق
نتیجه گیری و جمع بندی
پیشنهادات
پیوست
پرسشنامه
منابع و مآخذ