اثر سرعت متغیر باد توربین ژنراتور روی پایداری و استحکام شبکه ی (مدار) ضعیف به همراه پاورپوینت پروژه

120,000 تومان
تعداد صفحه : 35
حجم فایل : 9 MB
فرمت فایل : Word

توضیحات

اثر سرعت متغیر باد توربین ژنراتور روی پایداری و استحکام شبکه ی (مدار) ضعیف به همراه پاورپوینت پروژه

درس: بهره برداری از سیستم های قدرت

در این پروژه علاوه بر فایل word پروژه فایل Power point پروژه هم موجود است که حاوی خلاصه ایی از مطالب پروژه میاشد و توسط تیم دفتر فنی گرین برای شما تهیه شده است.

چکیده:

در این مقاله، ما اثر اقزودن فرضی ژنراتور دوگانه ]سوز[ القایی MV-100 ای (DFIG) دستگاهِ نیروی بادی را در سیستم انتقال ضعیف، بررسی می کنیم.
اثرات فاکتورهای ظرفیت و ذخیرۀ دستگاه (واحد) بادی (۱۰۰، ۶۰، ۲۵%  مجاز) تحقیق شده است.
عملکرد سیستم ، با یک ژنراتور معمولی که در همان محل وصل شده است، مقایسه می شود.
ژنراتور معمولی (مرسوم ) در فاصله های متعددی نصب شده است.
تحریکات اثبات کرد که ژنراتورهای DFIG، افتِ عملکردی خوبی تحت این شرایط به دست می دهند. این نتایج، از این استنتاج که واحدهای نیروی بادی جدید و مدرن- بابر با نیروی الکتریکی و ظرفیت ولتاژ پایین – می تواند به شبکه های نیروی (برقی) ضعیف بدون کاهش پایداری، متصل شود را تقویت و حمایت کرد.
جهت هدایت مطالعات، ما ناحیه ای از شبکه ی برقی کنسولی هدایتی الکتریکی وسترن را که به طور الکتریکی دور از مراکز تولیدی اصلی واقع شده اند و به طور ضعیفی به شبکه ی انتقال متصل اند، را انتخاب نموده ایم.
ناحیه ی ]انتخاب شده[ دارای موتورهای عظیمی هست.
ما پاسخ دینامیکی موتورهای بزرگ را به سرعت (اندازه)، به خصوص ، توانایی آنها را جهت ]سوار شدن[ وقایع خطا، مشاهده کردیم.
مطالعات به استفاده از آنالیز محدود – زمانی ]مرتبط با[ فازور متوالی – مثبت، هدایت شوند.

l : معرفی (مقدمه) :

پاراگراف ۱ : نسبتِ (بخشِ) نیرویِ (توانِ) شبکه ی تحقیق شده را ، می توان با نمودار تک خطی (شکل ۱) فهمید.
خطوط موازی از باس D به باس A ، یک ستون از سیستمِ انتقالی ولتاژ بالا (KV345) را نشان می دهد که نیروی برق را از تولید اصلی به مرکز ذخیره ی اصلی در باس A، منتقل و حمل می کند.
ناحیه ی دور مجدد آشکار شده توسط باس B، از طریق خطوطِ طولانیِ KV115 ای، به طور ضعیفی، به سیستمِ در حالت (وضعیتِ) استراحت، وصل شد.
لود (ظرفیت) در باس B، شامل ۲ موتور هماهنگِ (همزمان) بزرگ ، می شود.
هیچ تولیدی بین باس A و باس B که سبب می شود باس B خیلی ضعیف شود، وجود ندارد.
پاراگراف ۲ : در این مقاله، ما اثر افزودن یک واحد (دستگاهِ) نیروی برقی بادی را بین باس A و باس B، بررسی و مطالعه خواهیم کرد و پاسخ دینامیکی توربین را به آشفتگی های شبکه (مدار کوتاه) مورد آزمایش و بررسی قرار می دهیم. دورنمای تحقیق ما، در بخش II توصیف و توضیح داده شده است.
در بخش III، ما علاوه بر بحث بر روی ژنراتورِ هماهنگ ]هم زمان[ معمول و عرضی، برای گسترش و بسط دادن نمونه های مقایسه ای، صحبت و بحث می کنیم.
در بخش IV، عملکرد سیستم بعد از افزودن یک واحد دستگاه نیروی بادی جدید، بررسی می شود و بالاخره (نهایتاً)، استنتاج و نتیجه گیری ما در بخش ۵، خلاصه شده و آمده است.